Monday 31 December 2012

Barang Sekolah??

hey hey hey,, AsSalamualaikum!! Selamat tahun baru^^ Tadi aku jejalan tengok bunga api dekat i-city dengan maklong and the gang dia laa.. tapi sebelum tu, kiteorang pergi Taman Melawati Shah Alam.. ade last day Karnival kat sanaa.. aku dengan adik2 join sekali main funfair. ahahah serius best tapi pening sikit sebb main yang buaian laju pusing2 tu.. alalh apeke nama dia tu?? laju babe wa cakap dengan luu. hoho.. best best jugak.. balik dari i-city tu, gila arh jame dia,, tapi aku happy!! :D

okay start,, lame dah tak update blog. lebih kurang 4 hari eak?? ahaha ye la kutt. okay btw,, aku ade banyak cerita nak cerita.. okay first... tengok la kat bawahh tu.. hehe :P

Mula mula aku shopping>>>>

Klang,,,

okay klang?? klang jee?? yes , klang jee. aku pergi shopping beli barang kat bahagian kaki :D.. tak silap aku hari sabtu lepas .. bape haribulan eak?? jap.,.. ha, 28/12 .. takan aku sorang je kut pergi?? ofcourse la dengan family akuu.. kiteorang pergi The Store Klang jee.. waa, taklaa murah sangat.. harga standar mahal la jugak.. well, abah aku la tu saja nak try beli barang kat bahagian kaki.. ahaha kaki?? okay actually is like kasut, and stokin jee.. okay aku punya kasut tahu ni Jazz Star!!.. cehh ;). okay ,, lepas balik tu , nenek aku pulak mengidam nak makan mee jawa klang and rojak.. rojak?? tak sedap.. mee jawa dia, okay pun tak sedap, tawarr.. maybe kiteorang pergi salah kedaii kutt.. maaf ye cik tuan kedai^^ .. tapi!! masih boley dimakan okayy. kira tak okay pada tekak aku laa. tak tau la pada tekakk orang lainn. ni blog aku, so citarasa aku... okay dah,, okay lepas tu kiteorang pergi pulak ke CashCoverter.. aku tak tahu tu kedai apee.. tapi kawan umi aku yang promote kedai tu kat umi akuu. kiteorang pergi, takde ape yang menarik pun.. crowded jee. kata murahh,, tak pun.. sama jaaa.. okay lepas tu kiteorang pergi ke GM Klang... GM Klang?? ramai orang berlagak dan kutuk GMklang kan?? wey, tolong laa, takla teruk sangat.. aku tengok sekeliling , okay jee.. ouh maybe kauorang tengok low profile kutt.. ishh,, mengarut mengarut.. !!! okay then,, kiteorang balik laa rumah .. sebab dah penat sangat , aku lupa nak update.. ahaha.. dalam otw nak ke klang tu, sebelum sampai simpang ke JJ,, ade kereta savvy(WRG2022) kalau tak silap aku ,, warna putih kereta dia,, aduhai,, dia ni hensem sangat, putih, mcm pereka designer tu, alah aku lupa nama dia,, okay lupakan .. dia ni gila kurang ajar.. kurang adab.. attitude teruk gilaa. dia main ludah je kat tengah jalan raya tu then kene kereta abah aku,, sioll betull.. nasib baik la abah aku penyabar rilaxxx jee.. kalau aku dah saman dahh.. errggggg!!!!~~ okay lupakan tapi aku still geram tahap gaban dah ni dengan dia.. okay sambungg...

Shah Alam,,,

ha, dekat shah alam?? shah alam ni esok nye pulakk,, hari ahad , 29/12 ,, okayy,, harini pulak kiteorang shopping barang sekolah ala macam pensil box, pen, pemadam, liquid paper, pembaris, gunting, gam, pensil, ha, banyak tak?? standard la tu kan.. aku beli seluar track aku sebb saja .. hehe.. :P lepas tu dah, kiteorang balik,, ouh lupa nak kasi tau beli kat mana, beli kat Tesco Extra jee.. eh, best texco extra.. murah , selesa, tempat parking senang, tak crowded sangat,, ... :D .. okay lepas tu kiteorang balik,, tapi singgah japdekat Taman Perwira,, sebb beli tudung sekolahh.. kenapa beli kat kat Taman Perwira je?? ouh sebb tak tau umi akuu. hoho.. okay lepas tu balik, sbb penat, lupa lagi nak update kat blog.. ehehe.. :P

Lagi lagi.. 

Lagi?? ahaha.. beg sekolah nd uniform aku?? beg aku dah beli hujung tahun lepas and masih elok lagi :) dan uniform aku?? uniform aku tempahh sebab kain makngah aku sponsor dari NAGOYA... ahaha nagoya lagi.. kain dia sedapp pakai.. aku dah try pakai time nak amek result hari tu :D 

ha?? gambar?? okay aku adee tangkap gambar tapi malas la nak copy dekat computer.. lagipun, gambar ape je  yang aku tangkap?? takde pape pun.. hanya untuk kenangan sendiri je lahh. ahahha.. :D 


okay tu je la kut aku nak update.. lagi pun dah ngantuk nii.. uaargghhh(tutup mulut)!! rasa nya da bayak kut.. kan?? hehe.. okay jangan lupa jugak follow la kalau nak dekat twitter saya :) http://twitter.com/nrlftnmraa 

okay dan jugak terima kasih sebab bace.. nak follow blog saya?? tiade paksaan. nak follow, follow.. tak nak follow, tak kisah.. saya cuma nak awak bace jee :) 
Okay tu jee. bubyee.. assalamualaikum :D

No comments:

Post a Comment