Monday 24 December 2012

Whatever is Kenduri!! :D

Heyy,, Assalamualaikum :) saat ni cerita about Kenduri?? What is kenduri?? hari keramaian laa kann. okay tadi kan akuu dengan family biasa laa pergi rumah kenduri kahwin.. and kebetulan hari isnin ni,, aku pun jadi pelik juga!! tak pernah pernah orang buat hari isnin dan selasa kan?? tetiba pulak sedare aku ni buat. mcm tak pernah dibuat orang ke aku yang yang tak pernah hadir?? ahaha pape je lahh.
point yang penting is,, aku tak puas dengan diorang lagii.. kejap sangatt. rumah memg la dekat .. area Kuala Langat jee,, tapi takde masa yang free nak pergi. hmm pape jela.. nak tangkap gambar pun tak sempat,, sangat sangat sekejapp!! Hanye 1 hour je dari rumah then, balik rumak balekk!! ergghhh,, rase geram pun ade, btw takpee. im happy now!! hehe,... Yang hanya aku dapat tangkap is ...


TADAAA!! hehe.. just Nurul Fatin Amira Binti Azari , Batch1997 , thats all.. :D
tak sempat nak tangkap banyak banyak.. lagipun lupa sihh mau bawak itu cameraa.. just phone jee. non edit kay sayangg!! Mine,, Just Oordinary .. hehe :P ..
Okay la,, sampai disini sahaja laa typing kuu. bukan penat type, malah hobby lagii, cuma tak tahu je nak type apee.. hehe.. hmm okay la bubye!! BeCarefull.. TakeCare!! GoodLuck!! MayAllahBlessYou!!!
Kbyee.. Wasalam.. @nrlftnmraa :D

No comments:

Post a Comment