Sunday 23 December 2012

Mix Combination Storryyy :D

Okay hai Assalamulaikum!! Tak jawab dosa, kalau jawab, alhamdulillah.. ditambah murah rezeki kepada kamu yang menjawabnyaa.. hehe. Heyy, selamat berhujung tahun.. moga tahun ni punya impian, tercapai la hendaknyaa :) okay now nak cerita about what?? okay dah lupaa. hmm.
okay dah ingat balik,, hehe.. story about BARANG SEKOLAH !! kau tanya akuu?? aku ofcourse lahh BELUM beli lagii. huhu sedih abah tak pergi shopping barang sekolah lagii. maybe hujung bulan ni kutt.. lagi pun aku just nak beli pencil box and case jee. beg dah beli, baju, kain sekolah dah tempahh.. kasut?? belumm :( tudung?? belum jugak :( sabar je lahh. tahun ni bajet lari, abah aku katee..
esok, isnin, 24/12 pergi SMKTPG,, nak buat pendaftaran ke Form4.. rasa macam tak percaya jee :O.. abah keje, umi je lah yang pergii... hmm,, esok bangun macam biasa dan pergi ke sekolah dengan umi pukol?? around 9am lebih kurang macam tuh laa kutt. ahahaha.. aku ni kureng sikit kalau masa masa nii. hehe :P andd lepas balik dari tu maybe aku nak ajak umi pergi beli KEYBORD laa.. tapi sejak kebelakangan nii aku nak gitarr, .. tapi bila difikirkan balikk, aku mampu ke nak main gitarr.. nanti mesti jari aku yang LEMBUT ni sakaitt.. hahaahahah. (perasan lembut)... *tapi kenyataan.. heheh.. hmm ,, lagi pun sekarang ni ade discount , RM98 for keybord.. hmm, i think nak belajar ber-keybord lahh.. kan?? gitar?? rasa rasa dah ramai sangat la yang main gitarr.. kan?? hmm, keybord laa. sebab ade sorang kawan ni nak carikan gitar under RM100,, tapi sampai sekarang takde punn. :( sedih,, tak terharu punn.. SO,, which one?? keybord or gitar?? mane yang senang dapat kita belajar?? keybord or gitarr?? arhh kay confiuss.. korang adee suggesti0n?? sila beri kan pendapat korang ehh>??? :) sangat dihargaii dengan comment comment anda.. saya sangat la confius.. nak yang mane satu ehh?? keybord?? ke gitar?? hmm.. okay.. tu je lahh.. stop sampai sini jee.. ooppsss!! waitt!!.. sila follow saya.. dan follow jugak di tweet tweet twitterr :D
http://twitter.com/nrlftnmraa.com  okay kbyee.. AsSalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment