Tuesday 4 December 2012

Holiday and Enjoyed ~


Hai. Assalamualaikum. This my first create as Vlogger.. ecececehhh. Saya ade blog sebelum nii. but dah besawang . tak bestt. so, i buatla yang baruu.. okay tu je lahh nak cerita..harap kauorang give me support or idea to create this blog supaya tak bosann ;) okay byee Assalamualaikumm :D Oh yee,, sebelum tuhh,, just nak bagi tahuu.. Meh la follow my twitter: http://twitter.com/nrlftnmraa okay?? :)

okay.. harini aku nak post pasal ape eh?? ha, sebelum tu,, AsSalamulaikum.. :) hehe tak jawab dosa, kalau jawab, saya suka.okay hari ni saya nak create pasal tentang holidayy.. you know whats mean holiday? holiday is bercuti. bagi saya lahh, holiday atau bercuti ni adalahh perbuatan yang sangat bernas dan bestt, dan selain itu,, ia dapat menenangkan fikiran. am i right?? kan??boleh dapat tenangkan jiwa dan raga.. dan juga dapat mengeratkan silaturrahim antara familyy atau kengkawan :D okay, saya pun pergi holiday tau tahun ni.. saya pergi dengan familyy. ye la , saya kan still pelajar SMK.. tak berani nak g holiday dengan kengkawan. hehe. okay, saya pergi Port Dickson tau hari tuu.. haha. bukan batak, tapi saja nak berkongsi ceritaa. okay, saya pergi hari tuu, 30, 1, 2 haribulan 12.. kiteorang menginap di Tiara Beach Resort, Pasir Panjang.. selain tuh, kiteorang pergi jelajah (ceh jelajah.. hehe) ke Telok Kemang, Pantai PD.. tu jeh. heh. ye la, tak sempatt. waktu amat la pendek. kiteorang tak puas jalann. well, abah saya cakap, dia nak pergi bawak kiteorang lagii. dan bercuti dekat Genting Highlands.. Wooowwww!! Best je kan bunyi nyee. untungg. huhu~okayy okayy..know nak tunjukan gambar . beberapa shoot yang saya nak show kat kekorang yang sanggup read post blog aku kali nii walaupun ayat tunggang terbalik. hehe :P



okay,, ni ny familyy. sorry I takde dalam nii.. sebab?? sebabnyee I yang captured this.. hehe. ni time dekat dalam bilik hotel yang kiteorang nginap tuhh.. ;)



see adik aku kesejukann.



duaa gambar dekat atas ni time dekat WaterPark Tiara Beach Resort :D ^^



ni pulakkase dekat pantai PD.. tak sempat nak ambek nice shoot. abah nak cepatt.. :( btw, kiteorang happy and enjoyedd :)

 

 

yang ni lepak2 duduk2 dekat pantai apa tah nama dia.. mase ni kiteorang kat belakang pasar, dia macam uptown pun adee,.. nama tempat tuu, Telok Kemang.. ha, kat belakang pasar TK tu, ade pantai yang pemandanganyaa macam ni laa :D






ha okayy.. hehe. ini tempat dekat depan lif, kira macam lobby lahh.. btw, saya memang suka kan DarkRed <3 . see, show off jap.. haha :D   



okayy, tu je lah yang aku nak show kat kauorangg. heheh.. okay saje nak promote tempat holiday.. kauorang pergi la ajak family tuh ke PD and menginap ke Tiara Beach Resort.. tempat tu best tauu.kolam mandi or WaterPark dia memang lain macam hotel hotel yang lain . dah macam wetworl dan desaWaterpark gitu.. tak percaya?? pergi la search kat google sane. haha :D okay lahh. sampai disini sahaja yang mampu saya type.. takda idea dah nak share dengan kauorang.. 
ouh waitt!! follow la saya kalau sudi.. and sila tinggalkan comment anda kalau mahu. dah saya amat apreciatte dan terharu.. okay?? byee.. AsSalamualaikum.. :)
Eh jap jap,, terima kasihh sebab bace post blog saya ni walaupun ayat nyaa tungang terbalikk .. okay bye AsSalamualaikum :)

2 comments:

  1. the place seronok sgt . i haritu pun bercuti kt tiara bygkan whole day berendam kt kolam tak pergi mne2 pun :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heyy.. ouhh yaa?? i tak nak la berendam satu harii. setengah hari je kat waterparkk!! takde bajet banyak la sebab kene charge kann?? btw, memg bestt kan??? lain dari yang lainn ^^

      Delete