Wednesday 2 January 2013

FirstDay BackToSchool

Welcome Back to SMKTPG.. ececeh.. hehe. ha, okay start..
Assalamualaikum. hai :) apa khabar?? sihat?? dah makan?? enjoy tak first day sekolah hari ni?? hmm,.. saya?? 40% jee. :'( btw, syukur la dapat surat permohonan kelas :) hmm kenapa nak tukar kelas?? sbb kelas tu tak serasi laa dengan jiwa akuu. aku ni kan skemaa. ceh skemaa. :P bukan apaa, kelas tu tak serasi dengan akuu. dan dalam kelas tu, ya allah,, punya la sempit, padat, silau, dah macam ikan sardin cap apa tu aku tak tahu :P hmm dan teacher kiteowang tu, boley laa layann :) tak la straight sangat. kira boley diterima oleh aku. aku tak tahu la citarasa orang lain macam mane kan?? bukan apa doo kelas tu, masalahnya diowang semua mcm kepoh semacam.. exclassmate aku?? ade la 2 orang tapi aku tak rapat kutt dengan diowang dan diowang tu lelaki.. well, aku kan.. ahaha. perempuan?? takdee sorang punnn ;'( hmm tapi tak pe laa.. janji niat betul kan? kan?? dan,, aku ade minta surat permohonan tukar kelas yang aku minat.. taklaa kelas atas .. hewheww.. and harap sesangat permohonan tu diterima :) yeaay~~
hmm okay laa,, stop kat sini jee.. abah dengan umi aku tu dah warning secara 'link link' tuu.. ehehe. okay lagi pun nak kemas buku dan tengok jaduall. excited nak belajar subjek form4 :P ..
and this my twitter: http://twitter.com/nrlftnmraa follow la kalau sudi :) boley tweet tweet lepas ni :P
okay bye!! good luck kay guys!! Assalamualakim :)

No comments:

Post a Comment