Wednesday 23 January 2013

Agak2, Post Title ni apa ek?

Hai Assalamualaium.. ha, macam biasa setiap kali aku update, ade la benda nak cerita nye ni. hihi. okay first memandang kan khamis malam jumaat ni aku update , dan kebetulan pulak la kan esok Maulidur Rasul, wish Salam Maulidur Rasul :D and dah lame rasanya tak update kan.. well, takde mood arhh.. dari mana tadi eh nak mulaa? ha,, jap.. ha okay dah ingat balik :P . act, banyak cerita nak citer..
first haritu aku mohon teknik shah alam tak dapat. then abah aku minta tolong kaawan dia tolong masukkan , aku dapat. dapat kajang tapi tak kisah la kan.. tapii yang paling sadisa :'( aku dapat aliran akaun . memang takla kan aku nak pergi. so, jadinya tak pindah kemana mana. still SMKTPG and also in my heart. haha :D watever la.. tapi kat telok ni pun okay jugak dan paling pokay aku dapat kelas TMK. act, aku bangga jadi budak kelas TMK, tak payah nak berkongsi. berkongsi? mean macam kalau kelas sains, ade sn1, sn2, sn3.. tapi TMK is single and setia kepada yang satu kelas :D am i right? yaa i know :P
dan act, aku penat ni. nape penat? asebab tadi first day PBSM punyaa time KOKO datang petang.. ha,sebut pasal KOKO , hari sabtu lepas, sekolah ade buat PROGRAM MEMPERKASA BAHASA MELAYU yang dianjurkan oleh persatuan bahasa melayu la kan. orang lain sebuk lepak dewan tonton persembahan la konon nya kan, aku dekat gerai. gerai apa? ofcourse la gerai  kelab REKREASI DAN KEMBARA babee~ ade sesiapa nampak aku kat bahagian belakang tak? ha, tu aku la tu dengan bebudak form5 .. macam2 jual sampai tak terhingga nak kira. habis semua . aku dapatla makan sejenis makanan dari sepuluh jenis. ceh :P dan ouh gambar? sorry aku lupa nak tangkap . hehe. gambar petang tadi KOKO adala.. nak tengok? nak ke tak? okay kejap i uploadkan :P
 
ha, sapa tu? ha, tak pernah ku kenalkan kan? act, arinna tu ade aku mention dia post yang lepas. dan salwa kira kawan aku jugakla.. memang kawan punn. kiteowang satu uniform. dan aku tau aku buruk. dah tak payah nak bahan sangat la kan.. haha aku yang mane? yang ade nama 'fatin' tu laa.. ni time dah balik. act, jalan berdua je dengan arinna, tetiba terserempak dengan salwa, ajak la dia sekali. baru best bertiga :P
urmm dan esok , ouh yaa, esok cuti mehh :D tapi :'( homework still tak cuti .. dan sekarang ni pun aku baru mula belajar nak buat my first assignment ICT.. nak hantar awal, nanti dapat markah lebih . :D
tapi tak pe, aku nak belajar jugak macam mane senior senior tu belajar sampai berjaya :) dann...
ha, u je la kut kan?? dannn ha , dannn follow la my twitter kalau sudi :) http://twitter.com/nrlftnmraa dan kat sebelah kanan tu yang badge tu, ade my fb, so, nak tau ke apa ke , add , follow laa. :D
okay la dahh sampai disini je kutt. nanti esok aku create lagii :D okay bye.. nak main tweet tweet dengan abg2, kakak2 senior.. while that, aku siapkan la assignment aku nii.. :D
okay bubye assalamulaikum :) dan Salam Maulidur Rasul <3

No comments:

Post a Comment