Friday 11 January 2013

Sekolah Nak??

Hai. Assalamualaikum. Tak tahu nak letak Post Title ape, , dan dah lame aku tak create lagi kan sejak sekolah ni.. ha, banyak sebenarnya nak cerita ni.. nak bace ? okay terima kasih <3

Okay , hari ahad lepas , aku pergi Morib tau.. Pantai Morib. nampak macam batak tak? nampak kan? well, walaupun dekat tak sampai satu jam, tapi jarang bebeno pergi nyaa, setahun tu adalah paling banyak pun SATU kali, so batakla sikit dan hanya sekejap jee. :P wahh, dah lain laa moprib sekarang nii. dulu food court  tak cantik kan? but now, aku pergi hari tu, dah lain, cantik dahh food court. sambil sambil tu, aku ayat arh abah aku ajak makan cendol. haha ouh lupaa , aku pergi dengan familyy.. okay sambungg,, cendol dia sedapp.. dan mak aku order laicikang, boley la bagi tekak aku yang cerewet sikit nii. :P makanan dia? biasa la my fav, char kuey tiaw.. tak sedap doo, apa ke manis jadi nyee. kaya beno dengan gula ke hapeee!! haha tapi parents aku makan sup, sup dia sedap.. banyak pulakk.. murah jee, ,, makan je kalau datang morib :D
okay lepas tuu kiteorang g taman yang ade kat sebelah food court tuu, adik aku nak mainn. aku ? tengok tengok sambil pegang camera untuk shoot diorang yang secara tidak sengaja. hahaah. ha, jap jap,, ni shoot sebelum tuu, aku combine kan sekalii :)


Ha,, tu semalam nya kan, okay, ni hari esok nya pulakk, isninn.. macam biasa, pagi tu bangun pukol 5.45 , pergi sekolah pukol 6.30 , sampai sekolah lebih kurang pukol 6.40 , sebab apa awal sangat?,, sebab aku tumpang orangg :( tapi tak paa, ade kawan , Arinna,, dia naik trip dengan akuu. okay apa yang aku nak cerita is, macam biasa la kan hari isnin ade assembly semua , then lepas assembly tu, cikgu fatimah ade ade nak bagi announcment dekat pelajar-pelajar yang ade mohon tukar kelas, (termasuk saya) dan akhir nya salah seorang dari senarai nama yang dapat tu, nama Nurul Fation Amira binti Azari dapat tukar kelass. yeayyyy,,,,,!!! gila terkejut + happy tak terkata .. sayangmu cikgu fatimah. hehe :P andai boley ku bawa GALAXY WONDERLAND, akan ku suruh YUNA yang rakam!!! :D 

haha, dan esok nya dan lusa dan tulat,, ade mesyuarat agong kokorikulum.. pergi je la kann,, 
aku amek permainan catur sebab aku rasa tak padat dan tak ramai sangat.... amek uniform PBSM sebab takde pilihan lain yang sesuai dengan jiwa akuu... amek r.kembara sebab bestt,, mcm tahun lepas kiteowang boley belajar cara mengembara yang tidak menjengkelkan dan tak terlalu serius dan ter-overr excited :) 

dan semalam is Jumaat ,, balik balik je dari sekolah, terus on PC , press google chrome, search www.moe.gov.my ,, terus click SEMAKAN TAWARAN KEMASUKAN KE KOLEJ VOKASIONAL DAN SEKOLAH MENENGAH TEKNIK TAHUN 2013 ,, pastu dia suruh masukkan no ic/ angka giliran dan akhirnya ini yang keluar :


urmm, aku tak tahu nak sedih atau gembira tapi cuma sedikit kecewa dan terkilan jugak laa.. tapi sebelum dapat keputusan nii, kawan2 aku aku semua kata tak payah pindah sebab dia Voke kann,, so, tak baguss.. ntah dah macam dalam delimaa.. tapi parents aku ajajk aku g mohon balik dekat KV tuu.. rasanya pergi la kutt..  hmm  pape pun hidup mesti diteruskan.. cehhh.... :P dan sampai sini je laa. mals nak cerita bebanyak lagii, tunggu je loa pemohonoan kali kedua lepas ni dapat ke tidakk.. (harap2 dapat laa) ;) 

Okay guyss, bubye, assalamualakum.. belajar elok elok :)


No comments:

Post a Comment