Monday 14 January 2013

Untuk Siapa??_

Hey, untuk dia. untuk siapa. ? untuk anda la yang sedang bace entri aku kali ini. ha, urmm pagi tadi pergi KV  (kolej vokasional) shah alam dengn klang. pergi buat mohon lagi sekali. lepas ni redha je la dapat ke tak. dan pagi tadi jugak aku tak sekolah. dan call kawan aku jap tadi ade homework ke watsoever la kan, dia kate takde dan rabu ni PMD , rabu atau khamis dapat duit seratos. taklaa berapa excited dapat duit tu, cuma terharu je la sikit.. korang rase aku dapat ke tak eah KV tu.. ? aku rasa tak dapat dan dapat. haha , ha, nampak tak perkataan disitu?? hmm, kalau tak dapat, aku harus belajar , taknak main2 lagi mulai bulan 2. sebb ape bulan 2? sebb dapat tahu keputusan tu sebelum bulan 2, kalau lepas bulan 2 takde, means tak dapat laa. tapi kan,, ramai la kawan dengan ade segelintir sedare aku yang tak bagi masuk KV tu. diowang kate baik masuk je kelas yang aku mohon yang dah dapat tu, 4TMK .. belajar rajin2, lulus cemerlang SPM then amek form6 atau matrik, pastu tampah lagi 2 tahu, dah dapat ijazah kann?? cita2 aku hanya nak jadi photographer, keje di belakang tabir macam amek course multimedia dan lecturer, :) dan kalau ditakdirkan jadi lecturer , aku nak ngajar couse photography atau multimedia. :D hehe.. angan2 ini harap la jadi reality dan impian serta kenyataan yang sempurna :)

Dan ha, semalam macam biasa , weekend, kiteorang lepak dekat Morib.. pergi la situ. macam entri aku yang lepas, makanan dia murah, dan air dia mahal :P tapi memg best la sebb baru lagi kan.. ha, macam macam kerenah orang yang aku jumpa semalam. dan sambil2 tu, aku terserempak dengan Pak long Daus dan Balqis. act, balqis ni anak kawan mak akuu. ha, jap nak upload pict dia..
Puteri Nur Balqis ^^ Look like Mia Sara right? :D
comel je dia :P

Dan aku pergi morib bukan aku sekeluarga je , aku g sekali dengan sepupu aku ni dua beradik dan aku cuma shoot dengan dia ni sorang je.. 
Muhammad Aiman Rahimi ^^ 

hmm, okay la sampai disini sahaj dapat ku create .. hehe nanti esok , lusa, tulat atau jumaat ni aku post lagi.. nak sambung buat maths!! kurang sikit faham laa. haha. nak tambah kan lagi practise buat latihan :D 
okay bubye. assalamualakim. terima kasih sebab bace. :D
*boley tinggal apa apa pesanan ke nak bagitau atau nasihat di comment area atau di chat are bawah sekali sebelah kanan :) 


No comments:

Post a Comment