Monday 28 January 2013

Oh My Crushh__

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang.. Assalamualaikum. haii :D apa khabar?? sihat?? da makan?? ya, syukur alhamdullilah.. update ni mesti ade cerita la kan.. hahaa. ingat balik hari tuu. aduhhh, rasa macam mimpi jee.. serius tak percaya... ade laa sorang abang ni, aku dah lama usha dia as macam idola dekat sekolah la kann.. but tu last yearr, now dia exSMKTPG.. form?? cer teka,, okay . haha dia IM aku dulu haritu dekat FB.. woww, seriuslyy tak percaya.. crush sendiri IM kita, memang melting la kann.. .. dann, dia sendiri gelarkan dia abang.. ingatkan nak panggil cikgu ke ustaz ke sebab dia kan pengajar.. hahahaha. not to mentionn, sebab dia ni kan ramai peminat/.. aku ingat lagii.,, budak form bape tah,, gaduh sebb nak sangat jadi BF dia.. tapi bila aku tanya, why tak nak berpakwe makwe ni??,, dia ade prinsip dia sendiri.. dah aku suka dengan falsafah dia.. biasalahhh, budak alim kann,, tapi tak ramai yang peyakin macam dia.. "Rasanya nak belajar dulu. Mantapkan ilmu dan iman dalam diei. Dah ada kerja tetap cuba bls yang mampu dahulu jasa ibu bapa. In shaa Allah baru fikir nak kahwin." .. aku berani nak share dan letak kat sini sebab aku yakin dia tak kan baca aku punya blog.. haahhahaha.. dan aku juga pernah jumpa dengan yang gilakan abg ni sampai ngaku yang abg ni dia punyaa. jadi, tak berani aku nak tanya lebih2 hanya sebagai seorang kawan je kann. taku nanti sound aku pulakk. hoho~  ouh yaa, dan dann kekadang dia ni awkward sangat laa. haha.. perkataan yang mungkin aku ingat sampai bila2, "MAKSUD?" .. dia ni tiru ayat aku ke hapee?? sebokk jee.. haha tapi aku taklaa mengaharapkan pape kat diaa.. so just let him goo.. haha okay tu je laa. *pagi tadi aku tak sekolahh sebab thaipusam laaa... tapi esok petang ade merentas desa.. haha rasa2 nak datang kee?? (minggu lepas punya pun aku datang) :P haaaahahaaa
dan ini aku punya twitter,, @nrlftnmraa ... follow laa.. boley tweet tweet.. :D .. hmm okay la bubyee. dah nak pergi gosok baju.. aku ni kan rajin, last minit baru nak gosok >.<  .. haha okay bubye . assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment