Friday 15 February 2013

Chipsmore ^^y

Hey, Assalamualikum. haha tibe tibe muncul?? oh noo, always here,, internet down kejapp. nak update haritu, tapi.... hihi. act, aku baru lepas habis watching Running Man ep 106.. woww ade Choi Min Ho,. haha ade lagi sebenarnya artis, tapi dahh aku minat Choi Min Ho, nak buat mcm mane.. tapi HAHA still comell.. (sape tengok RM tu, tahu la kan?? hihi) haha okay aku nak start cerita.. hari tu kan, ade pergi karangkraf. oh dah lame ye cerita ni? tapi nak cerita jugak!! 1,2,3 feb tapi aku pergi last day, jumpa artis tapi tak sempat shoot own, ribut doo.. haha.. ha tu dah tersedia dahh. tak payah aku ngomong, ello udah lihatnya. haha *tetiba indon kuar pulak.. hihi. okay, nak beli novel lebih, tapi tak bawak duit lebih arhh... huhu.. Oh, Mama Tiriku! best, rentetan dari Cinta 3 Suku. Aku memang minat Herna Diana pun.. hehe. Dan Cinta Untuk DI Sewa pun best jugak tapi, novel tu macam perli aku pulakk. haha. ye, aku tahu Lynn Dayana tak perli sesiapa pun tapi aku je yang mudah terasa , hehe.. dan magazine!! always Yezz! okayy hehe :)

Eh, kauorang sihat? sihat kan? alhamdullilah. aku?? kurang sihat. bukan tak sihat. aku selsema+batuk+pening+demam.. tu yang tak larat sangat nak typing.. hehe. tapi typing always in my hobby. cehh :D sekarang ni pun hidung aku tersumbat sumbat je. aduhh.. sejak minggu lepas lagii.. minggu  lepas pun aku tak sekolahh.. . hmm. redha je laa. kan?? ujian dan dugaan tu kan maknanya Allah sayang kita. kan kan?? hehee.


Okay dan act aku baru 2 hari balik rumah .. maksud aku, isnin lepas sampai khamis, aku kat kampung.. pakcik aku kahwin.. jap aku uploadd..

ha, gambar ni pun aku amik dari maklang zura aku.. tak sempat nak amek gambar arhh.. dalam phone aku pun, takde satu pun. ni pun main cilok cilok je maklang aku amek.. busy nohh Apak aku ni. eh, apak tu pakcik aku laa... dah terbiasa dari kecik dengan panggilan Apak la katakan.. hehe..  dan isterinya Cik Jiee.. diorang kahwin 12/2/13.. cantik jugak tarikh tu. hehe :P  bab makan?? kat rumah lelaki aka pakcik aku aka kat kampung aku punya makanan sedap ouww.. antaranya  ayam goreng  still tak pernah miss. hheehe well, mine favourite :) 

ha, okay apa lagi aku nak cerita?? ha, aku nak cerita pasal Jelly Kelapa maksu Anum aku,, tapi tu laa, gambarnya nanti aku upload dan info. sebab aku nak tanya dia dulu gambar mana yang best. hehe.. btw, memang best doo dia punya Jelly Kelapa. Shake Coconut Jelly!! okay takpe nanti aku cerita benda ni esok. okay bubye.. dan eh, nanti follow follow la my twitter eh. hehe okay thank you.. bubye  Assalamualaikum . Smile :)

No comments:

Post a Comment