Thursday 19 December 2013

Part Pantai Bachok


hai hai asslamualaikum.. waaa semangat kut nak type ni.. hee banyak nak share dengn kauorang kalau sudi nak dengr laa. :P

ni nak upload gambar yg aku pi ronda kota bharu harituu.. kejap ehh


haa yang ni time nak bertolakk. With Mak Usu Dina yaww.. mase traffic light merah pun boleh kan snap kejapp kann :3


haaa then kiteorang pi Tesco...



 lepas habis shopping, pergi dekat Food Court situu..



haaa bestt... sedapp la jugakkk.. Sizzling cumingg... haha saje nak ceritee.. :P


heee dann lepas tuu Maksu aku ajak pi pantaii.. Dengar je perkataan pantai, terus suka.. aku memang suka .. :D 





haaa ni dengan Maksu Dina.. Kiteorang memang suke bergambar.. Kalau rasa yg agak annoying tu, abaikan je lah ek?? haha




ni pun dengan maksu jugakk tapi terselit pulak MakNgah Ina dekat sebelah kanan tu.. nampak tak nampak tak?? heee 



haa ni agak sengal sikit aku.. haha main selamba jerr. tudung pink tu nenek aku.. kauorang ingat kalau dah warga emas takde yg berPink? haha 




ok itu hanya .....



yahhh we believe we can stand on the rocks .. not to flyy.... haha broken english maybe... 



haa time jalan2 dekat pantai tuu kalau takde makan , takbest kan? haah sebab tu aku over tembam. muahaha Big Apple ni jugak jadi peneman..




tapii... haa ni namenye sate ikann. aku rasa dekat Kelantan je ni kut aku jumpe sate ikann.. hee sedap la jugakk tapii esok nye pulak Pakndak Razi aku bawak balik sate ikan tapi aku taktahu ah dia beli kat mane, tapi sedap sangt.. kalau pedas, lagi sedapp... hee :D 



haa tengok tuu.. abaikan aje lahh gambar aku yg comot tu .. tengok tu pantai berombakk.. Semua itu kuasa Allah.. Aku suka pantai.. dengar air berombak, udara segar... Nyaman jee. tapi rumah aku tak dekat dengan pantai.. ceh ayat mcm disimpati jerr. haha btw ni namanye Pantai Bachok.. lagipun, ini baru first time aku pergi pantai bachok ni. heee dan aku ade lagi satu pantai yg aku tahu dekat sini, PCB katenye.. stand for Pantai Cahaya Bulan. Will comingg.. :D




yawww... huuu aku kalau pergi pantai , tak sah kalau tak cari kayu kecik, lepas tu buat bende ni.. ape kesah orang pandangg. muahahahaha XD


oh yaa kelmarin aku gi hospitall.. melawat sedare.. tpi tak berapa kenal la kann.. almaklumlahh setahun sekali balik kampung ni haa.. haha tapi kat situ ade Abg Doktor Hensem ahh. haha poyo kau fatin.. dah dah ah tuu.. putih doktor tu.. muda .. praktikal kut.. kut la kann... haha fuyuu k lupakan ..  

ni ade lagi aku nak tunjuk .. Batak sikit ahh.. haha
haa ni cakap nii. so, batak la sikit kejap.. Maggie senanya.. Maksu aku buat.. For the first time aku rasa dan makan ni... Sedapp.. Campak campur je segalanya ape yg nak rasa masukk dalam tuu.. haha
Maggie kari, telor, sosej, fishball, fishket, sawi, tomato, cili api hijau merah.. tu je... takla banyak sangat punn. heee XD

okayy tu jee.. ya, aku masih di kampungg.. nak masuk simpang kampung aku tu mcm mcm signboard dia tulis.. aku pun taktahu alamatnya.. kalau kauorang tanye kat mane, aku jawab Pulai Chondong jerr. cehh mcm lah ade yg tanya.. k poyo.. :P

hahaookay laa.. sampai sini jee. nanti updated lagii. jangan jemu2 eh? kalau jemu, takpelahh.. hhaha err -_- poyo nye ayat kau fatinn .. heee :P 

oh yaa. sekarang ni aku memg takde time ah nak mula tulis cerpen ketiga.. lagipun file untuk cerite tu dekat laptop lagi satu yg aku takbawak balik kampung. tapi takpelahh.. nanti in sha allah i will teruskan.. ok bebyee




Assalamualaikum . Jaga Diri :)

No comments:

Post a Comment