Friday 13 December 2013

My Aunt

Haii assalamualaikumm.. guest what? im now listening music.. hometown? a little bored.. btw, its okay. can release... even just a bit... you know what, my aunt sorang ni, aduh membebel mengalah umi aku.. haha its oky.. even that, she okayy.. haa rasa bosan ni, aku create la post baru. takde cerite best pun senanya.. just aku memang suke menaip. heee... oh btw, selasa lepas kan aku ade la pi hang out dengan my auntss.. well, memandang kan kampung aku ni dekat kelantan, diorang ajak la aku pi KBMALL.. even tak la mcm pavi ke JJ ke or so on yg dekat KL tu, but okay la jugak... memang kat sane takde pun TGV or KBOX but havin bowling centre la jugak kann. ohh ya about their food court kan, low star laa. tak best ... mcm hape je.. nak tahu, kauorang pi sendiri  :P  bukan ape,, kalau biasa mcm dekat JJ la kan, food court diorang biasa memang la layan diri tapi kan order situ, bayar situ, and kite just tunggu org tu masak la kan... but, dekat food court kbmall ni lain sikit, mule2 order , then , bayar dekat kaunter lain, then kene tunggu lagi sebab dia nak bill yg dah dibayar tu baru dia buat.. erghh... what the suck babe? cehh dah pandai dah aku nak mengomplain .. haha sekali sekala, pe salahnye kan.. heee saje je nak tunjuk protes dengan menaip nii.. haha tak de pape punn.. just ini my first pengalaman makan dekat sini kan.. so, just enjoy laa. tapi, aku kan bawah umur, takpayah la nak tunjuk sangat kan. ececehh XP .. haha okay kejap aku nak upload gambar.. but satu je lahh..

haaaa yg ade dalam semua kotak tu, mesti ade minah perasan comel kan? haha aku la tuu.. why not sekali sekala perasan kan? sesekali memuji anugerah Allah yg diberi pinjam sehingga comel ... haha okay perasan lagi.. saje gurau gurau.. okay ni tudung pink tu Mak Usu Dina aku.. yg hanya satu muka lain tu, mak Ngah Ina akuu. okay diorang SIngle.. aku pun single and YOUNG.... hahahaha my auntss also young babeh :D

okayy sekarang ni sebab nye taktau nak buat apee. files document yang aku nak buat assginment akaun tu tertinggal pulakk. dah masuk dekat pendrive, but disebabkan virus, hilang habis dah.... ehmm takpe la nanti balik Klang, sempatkanlah siapnyee.. 

Mak usu aku ni sekarang kerja.. oh so bored.. kalau tak, dah ajak dah dia meronda Kota Bharu ni... haha nak tengok negeri orang la katakn .. ceehhhh konon holiday dekat kampung sendiri la kan.. XD

okay ahh.. lepak goyang kaki like a boss dekat rumak TokMek ni saje la.. haha malam ni PakNdak kata nak pi beli makan satay.. eh? tunggu aje lahh.. Mak Usu pulak kata nak belanja shopping ahad nii.. KBMALL la TESCO la MYDIN laa.. macam2.. what ever.. just wait and see.. hehe ::D

okay bubye.. take care .. jaga diri... and happy holiday youu ;) 
assalamualaikum~

No comments:

Post a Comment