Monday 25 November 2013

Keep Follow

Hey guys.. Assalamualaikum :) Lame dah tak update. bersarang sudah belog aku nii... haha.... sihats? aku sihat2 je.. baru lepas balik bercuti. ecececehhh... :PP . oh ya,, Happy Holiday :).. Gudluck to spm candidate tahun ni yang masih ada lagi paper tuu.. :)
 aku type ni mcm takde perasaan jee. hahaa dah lame kan tak update,.. nak cerita punn, banyak sangat nak cerita.. 

oh ya.. aku ade satu bakat tau.. bukan nyanyi... tapi menulis. hihi... im trying to be penulis cerpen dan novell... aku ade hantar satu cerpen ni tadi. tapii, maybe penulisan2u tak approve lagi, sebb baru je hantar tadi dan bukan waktu pejabat. maybe esok lusa tulat atau seterusnya. haha aku harap sangat boleh disiarkan.. dapat vote banyak. kalau positif, boleh aku lanjutkan dengan novel :)
 Yeppi.. 

dan oh yaa, aku dengan Pak Usu aku ade buat our blog us to share.. FanizHazmira.blogspot.com . keep to follow .. tapi takbest lagi.. tak hias canyik-cantik lagi katanya. hee in sha allah dalam dua tiga hari, akan lengkap ;)) Blog tu kami akan ada update about what we can do it.. kira bakat la. ecett . sekadar isi masa lapang dengan faedah. am i right ? huhu okay see you guys yang baca ni next update ;P

No comments:

Post a Comment