Thursday 30 May 2013

Tulus....

hey, assalamualaikumm. hmm cerita ? ya .adaa. aku baru je lepas watching 99 kali rindu. ya allah, u guys must watching this . sedih, gembira, kejujuran, dan keikhlasan yang tuluss. air mata aku jatuh..

*dalam islam, boleh ke menyatakan cinta? bolehh.
*cinta pertama ala sundal polong. cinta kedua ala pocong. cinta ketiga ala toyol. dan cinta keempat ala puntianak.

two sentences that i remember this. hmm ya allah, ya hafiz :') . banyak ayat yg kite boleh amek about love in islam :) kekadang kalau benar itu Aeril, i will fall in love into that guy :"((. terpesona seketika aku dengar dia berkata dengn kata kata ayat cinta . ya muhaiminu..ya rab.
susahkan nak jumpa lelaki cemitu. nak sangat yg mcm tuu.. tapii tak mustahil boleh dapat kan. doa , redha, tawakal dan pasrah dengan takdir :')

btw, aku rindu sangat diaa. hmm ya allah, kuatkanla rindu aku denganMu, dan Rasullulah lebih dari dia. aku pun taktau yg perasaan ni ni ape. bohong atau benar tentang suke, cinta, dan kasih syang. hmm ya allah, rapatkanla hubungan aku dengan dia.. hmm terima kasih :')

instagram, id wechat, twitter, : nrlftnmraa .

No comments:

Post a Comment