Sunday 3 March 2013

Orienteering_

Assalamualaikum. hai hai.. apa khabar?? sihat?? aku sihat, alhamdullilah tapi penat sikit laa.. berlari berkejaran dapatkan point semalam. point?? hihi. mcm ni cerita nye,.. semalam aku pergi join kursus perkhemahan dekat kolej komuniti kuala langat. best sesangat.. dari 7.30 pagi hingga la sampai 2.00 petang.. ade senior,, ade junior.. :) pagi tu kiteorang makan nasi lemak dan sambal dia tersangat la pedas.. huhhhh~ pastu kiteorang kiteorang pergi dengan naik buas.. mula2 sampai sane, kiteorang dengar mcm ceramah, la kann.. kiteorang ade tajuk!! belajar pasal kompas. mcm2 la berkaitan pasal kompas. jenis dia, function dia, kegunaan dia, mcm mane nak gune.. lepas tu kiteorang belajar pasal orienteering.. dan semalam kiteorang main score orienteering. best sangat2. ha, part yang main score orienteering laa, kiteorang main game berlari bekejaran dapatkan punchers dari satu check point ke check point yang lain dengan menggunakan kompas .. seronok sangat2.. dia main dalam group dan aku group ke3.. dan kiteorang tak menang tapi dapat jugak la saguhati dengan mata 6/10 . hihi :D ouhh jap eh aku upload geng akuu.. .
ha, group aku ade 5 orang, . tak caye?? cuba kire betul2. ha, 5 orang kan?? ni semua muka penat, masing2 baru balik dari berlarian hih :P kay, ade nani, emy, ashrifah dan ade sorang budak junior ni, fakri. (sebelum ni tak kenal pun dengan fakri tu, baru tahu. haha :D ) 


ha, dan aku lupa la nak share, ade sorang kaka cun ni, ceh,. hihi. dia ni mcm pembantu lecturer la yang bagi kiteorang ceramah tuu.. nama dia, kak tikah kut tak silap aku. ha, betul la kak tika tapi aku tak sure ejaan nye betul atau tidak hihi :P jap jap aku upload sekali lagii.. 
ha, ni la akak tikah tuu.. hihi.. dan ha, masa kiteorang belajar pasal kompas tu, ade jugak pembantu lecturer yang lain tapi tiba2 akak tika ni yang tanye kat aku faham ke tak kan mcm mane nak cari arah gune kompas tu.. akak ni kan, kalau terangkan kan, faham.. sekali ajar, dah dapt. kalau mcm ni, aku suruh dia ajar aku addmaths. haha :D ni time balik lepas kiteorang tangkap gambar ramai2.. alaaa, aku lupa pulak nak minta gambar ramai2 tu, tapi takpe la, ade time, aku share kan la dekat facebook, twitter dengan instagram . hihi. 

ha, dan aku lupa nak kasi tauu, aku sekarang dah ade instagram :) search je nrlftnmraa .. mesti jumpa :) dan twitter aku, follow la dan mention @nrlftnmraa .. dan facebook aku ade dua sekarang. actually fb yang kedua tu, yang mula2 aku buat, tapi lupa paseword. hihi.. facebook yang biase aku pakai, Nurul Fatin Amira (nrlftnmraa)  dan yang kedua ni , N Fatin Amira II ,, add la yang nii :) terimass :D dan email aku, ftnmraa79@gmail.com .. aku selalu bukak email akuu :) kalau nak ber-email dengan aku, boleyy je . hihi :D  okay la ,, sampai disini sahaja, nanti free, update lagii.. okay bubye.. assalamualaikum :)


No comments:

Post a Comment